مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 14:152017-09-23اقتصادي

گزینه های روی میز دولت برای مدیریت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز


بر اساس اطلاعات به دست آمده تا چند روز آینده تصمیمات و گزینه های احتمالی برای چگونگی مدیریت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تصویب هیات دولت می رسد و اعلام می شود که از انتخاب رییسی جدید برای این ستاد تا تغییر شیوه مدیریتی آن متفاوت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که طی سال های دولت یازدهم به گفته مسئولانش موفق شده بودند با هماهنگی دستگاه های متولی و ذیربط میزان و حجم قاچاق کالا و ارز را از حدود 25 میلیارد دلار در سال 1392 به کمتر از 15 میلیارد دلار در سال 1395 کاهش دهند به نظر می رسد تغییرات مدیریتی جدیدی در حال شکل گیری دارد و به زودی تصمیمات و گزینه های احتمالی برای چگونگی مدیریت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از روی میز هیات دولت اعلام می شود، چراکه حبیب الله حقیقی - رییس فعلی این ستاد قرار است که تغییر کند.

البته طی هفته های گذشته تصمیمات جدیدی برای مدیریت این ستاد گرفته شده که از انتخاب رییسی جدید برای این ستاد تا تغییر ساختار مدیریت آن متفاوت است.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی - علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان و سید مهدی صادقی، استاندار قم از گزینه های احتمالی ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند که در این میان رشیدیان در صورت ابقا نشدنش به عنوان استاندار خراسان رضوی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های روی میز دولت برای مدیریت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

گزینه های روی میز دولت برای مدیریت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز