مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 10:502017-09-24اقتصادي

پرداخت معوقات کارگران هپکو توسط سازمان خصوصی سازی


جلسه بررسی مشکلات صنایع اراک به ویژه هپکو و آذراب با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزرای کار، اقتصاد، صنعت، استاندار مرکزی، نمایندگان اراک، کمیجان و خنداب و نمایندگان کارگران در ساختمان وزارت صنایع برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حاجی پور در خصوص نتایج این نشست گفت: جلسه ای به مدت سه ساعت با حضور نمایندگان کارگران آذراب و هپکو به ریاست شریعتمداری وزیر صنعت برگزار شد و در واقع تیم اقتصادی دولت برای حل و فصل مشکلات واحدهای بزرگ استان بویژه این دو واحد تشکیل جلسه داد.

وی در خصوص نتایج این نشست گفت: برگزاری مجمع عمومی شرکت آذراب یکی از تصمیمات این جلسه بود که با حضور نماینده ناظر بورس و نماینده بانک برگزار خواهد شد.

حاجی پور اظهار کرد: با توجه به شبهاتی که در خصوص منابع مالی آذراب مطرح شد، قرار شد حسابرس بورس در شرکت آذراب مستقر شده و مدارک و مستندات را بررسی کند و بعد از برگزاری مجمع عمومی و تعیین مدیرعامل جدید، اقداماتی برای تقسیط بدهی های تامین اجتماعی، امور مالیاتی و صدور گواهی ماده 186 و ترخیص بدون ضمانت نامه بانکی مواد اولیه ای که شرکت در گمرک دارد، انجام شود.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از تولیدات داخل از ثبت سفارش واردات محصولاتی که این شرکت تولید می کند خودداری شود، افزود: مقرر شد جهت پرداخت تسهیلات 50 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت معوقات کارگران هپکو توسط سازمان خصوصی سازی

پرداخت معوقات کارگران هپکو توسط سازمان خصوصی سازی