مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 14:402017-09-24سياسي

مساله «آذراب» لاینحل نیست/مشکلات «هپکو» با بردباری و برنامه ریزی رفع می شود


رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان این که «مشکل آذراب لاینحل نبوده و اعلام ورشکستگی هپکو نیز هیچ دردی از این شرکت و کارگران دوا نمی کند»، گفت: - مساله آذراب لاینحل نیست/مشکلات هپکو با بردباری و برنامه ریزی رفع می شود رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان این که مشکل آذراب لاینحل نبوده و اعلام ورشکستگی هپکو نیز هیچ دردی از این شرکت و کارگران دوا نمی کند ، گفت: مشکلات آذراب و هپکو با برنامه ریزی درست و بردباری رفع خواهد.

حجت الاسلام قاسم عبداللهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اتفاقات اخیر شرکت های آذرآب و هپکو اراک گفت: مشکلاتی که برخی از شرکت های استان با آن مواجه هستند قریب به یک سال ونیم است که هم در سطح مدیریت استان و هم در سطح کلان کشور توسط وزرای مربوطه پیگیری می شود.

وی با تاکید بر این که مشکلات هر کدام از واحدهای تولیدی و صنعتی استان شکل خاصی دارد ، افزود: برطرف شدن مشکلات هر واحد تولیدی و صنعتی باید متناسب با مشکل مطرح شده مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات دو شرکت مهم اراک که کارگران آن ها اعتراضاتی در این خصوص داشتند، گفت: طبق گزارشاتی که از سوی مدیریت شرکت آذرآب اعلام شده، کارگران این واحد صنعتی بیکار نیستند و وضعیت این شرکت مانند برخی از شرکت ها نیست که کار نداشته و تعطیل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله «آذراب» لاینحل نیست/مشکلات «هپکو» با بردباری و برنامه ریزی رفع می شود

مساله «آذراب» لاینحل نیست/مشکلات «هپکو» با بردباری و برنامه ریزی رفع می شود