مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 20:112017-09-24سياسي

صالحی: تاسیسات هسته ای فردو نماد اقتدار ملی و ما می توانیم است


رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان روستای فردو را نماد شهادت، تدین و وطن دوستی خواند و تاسیسات هسته ای فردو را نماد اقتدار ملی و ما می توانیم است، - صالحی: تاسیسات هسته ای فردو نماد اقتدار ملی و "ما می توانیم" است رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان روستای فردو را نماد شهادت، تدین و وطن دوستی خواند و تاسیسات هسته ای فردو را نماد اقتدار ملی و "ما می توانیم" است، برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی "، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران روز شنبه اول مهرماه همزمان با ایام دهه اول محرم و سالگرد دفاع مقدس به روستای شهیدپرور فردو سفر و از نزدیک با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

وی با حضور در منزل چهار خانواده شهید از جمله مادری که 8 تن از عزیزانش شامل همسر و فرزندان را تقدیم انقلاب کرده بود، با آنها گفتگو کرده و از فداکاری و جانبازی مردم روستا تجلیل کرد.

معاون رییس جمهور در حاشیه این دیدارها با اشاره به وجه تسمیه سایت هسته ای فردو گفت: ابتدا که تصمیم گرفته شد سایت هسته ای در نزدیکی شهر مقدس قم ایجاد شود، عنوان"سایت قم" مطرح شده بود.

بعد در جلسه ای با حضور مسئولان نظام به پیشنهاد سردار سرلشکر فیروزآبادی به منظور حفظ جایگاه مذهبی شهر قم نام فردو مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: تاسیسات هسته ای فردو نماد اقتدار ملی و ما می توانیم است

صالحی: تاسیسات هسته ای فردو نماد اقتدار ملی و ما می توانیم است