مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 09:202017-09-25سياسي

ساخت ساختمان های ایمن و جدید در دستور کار مدیران شهری قم باشد


آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: یکی از اقدام هایی که شهرداری و مسئولان استان قم باید انجام دهند این است که به دنبال ساخت ساختمان های جدید، - ایمن و امروزی برای مردم در هسته مرکزی شهر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر این که کسانی که برای زیارت وارد شهر قم می شوند نیاز دارند که نزدیک به مرکز شهر و حرم مطهر حضرت معصومه(س) باشند تصریح کرد: ساختمان هایی که اطراف حرم مطهر وجود دارد قدیمی است؛ چند روز قبل متاسفانه در اتفاقی چند تن کشته شدند و باید ساختمان های ایمن احداث شود.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که اقدام های شهرداری قم حاکی از فکر بلند و فرهنگ مدیریت شهری است، خطاب به مدیران شهری قم تصریح کرد: این اقدام ها نشان می دهد که فکر داشته اید و با یک فکر واحد برای خدمت به اسلام و مردم تلاش می کنید.

وی با بیان این که قم شهری مذهبی است و فضای این شهر باید مذهبی باشد خاطرنشان کرد: تمام نقشه های شهرسازی ما باید اسلامی باشد.

آیت الله نوری همدانی گفت: فضاسازی شهر قم باید طوری باشد که هرکسی در این شهر قدم می زند به یاد پیشرفت ها و اقدام ها از صدر اسلام بیفتد.

این مرجع تقلید در ادامه گفت: نباید بابت تاخیر زمانی پولی از مردم گرفت و بیشترین نامه های مردمی به ما در همین خصوص است؛ دیرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ساختمان های ایمن و جدید در دستور کار مدیران شهری قم باشد

ساخت ساختمان های ایمن و جدید در دستور کار مدیران شهری قم باشد