مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 10:502017-09-25حوادث

مدیرعامل آذراب بازداشت شد


فرمانده انتظامی استان مرکزی از بازداشت مدیرعامل آذراب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت ایسنا، سردار کیومرث عزیزی در اینباره اظهار کرد: مدیرعامل آذراب با دستور مقام قضایی از سوی پلیس استان احضار و هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

گفتنی است، به دنبال اعتراضات گسترده کارگران شرکت آذراب و مشکلاتی که در چند ماه گذشته در این شرکت رخ داده و نگرانی هایی را در میان کارگران این شرکت ایجاد کرده است، پیگیری ها و بررسی هایی از سوی مسئولان استان در راستای رفع این مشکل انجام شد و مسئولان استان در تمامی اظهار نظرها و مصاحبه های خود اصلی ترین مشکل آذراب را مشکل مدیریتی عنوان کردند.

کارگران نیز معتقدند که مشکل اصلی شرکت مدیریت آن است و یکی از مطالبات آنها که پیگیر معوقات خود هستند، تغییر مدیریت آذراب است.

براین اساس مقرر شده بود که با برگزاری مجمع عمومی این شرکت درخصوص تغییر مدیرعامل تصمیم گیری شود، اما این جلسه به اغتشاش کشیده شده و لغو شد.

در نهایت در جلسه اخیر تیم اقتصادی دولت با مسئولان استان و نمایندگان کارگران آذراب مقرر شد که مجمع عمومی شرکت ظرف روزهای آینده دوباره و اینبار در استانداری مرکزی برگزار شود.

شرکت آذراب اراک یکی از بزرگترین شرکت های پیمانکاری عمومی (GC) در ایران است که زمینه اصلی فعالیت های این شرکت ساخت پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل آذراب بازداشت شد

مدیرعامل آذراب بازداشت شد