مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 03:252017-09-26فناوري

آیا گلکسی S9 می تواند آیفون X را شکست دهد؟


سامسونگ یک حسگر دوربین جدید ساخته که باعث می شود دوربین گلکسی S9 شگفت انگیزتر شود، اما آیا ویژگی جدید برای برتری بر آیفون X کافی خواهد بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک تایمز، نبرد فعلی در صنعت گوشی های هوشمند بین سامسونگ نوت 8 و آیفون X است، اما یک گزارش می گوید سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی S9 است تا آن را به عنوان پرچمدار جدید و با قابلیت رقابت بیشتر با پرچمدار اپل معرفی کند.

دوربین های گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ مدتهاست یکی از نقاط قوت در زمینه فروش آن هستند و این روند احتمالا با گلکسی S9 تغییر نخواهد کرد.

طبق گزارش "ETNews"، سامسونگ یک حسگر دوربین جدید را ساخته که می تواند فیلم ها را تا 1000 فریم در ثانیه ضبط کند، در حالی که آیفون X قابلیت ضبط فیلم با 240 فریم بر ثانیه را دارد.

این حسگر برای تولید انبوه در ماه نوامبر برنامه ریزی شده است که آن را برای عرضه همراه گلکسی S9 در ماه مارس یا آوریل 2018 آماده خواهد کرد.

قابلیت ضبط با 1000 فریم در ثانیه به این معنی است که دوربین گلکسی S9 قادر به گرفتن ویدیوهای بسیار دقیق و با جزییات است و راه های جدیدی را برای کاربران برای تنظیم و ادیت فیلم هایشان فراهم می کند.

این حسگر همچنین اجازه می دهد که دوربین گلکسی S9 ویدیوهای حرکت آهسته (slow motion) را تا 40 برابر بهتر تصویربرداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا گلکسی S9 می تواند آیفون X را شکست دهد؟

آیا گلکسی S9 می تواند آیفون X را شکست دهد؟