مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 11:352017-09-26سياسي

ضرورت استفاده از روش گفتمان الهی برای جذب جوانان به هیئت های مذهبی


امام جمعه کوهرنگ نمونه بارز حرکت حسینی را برگزاری پیاده روی اربعین دانست و گفت: سبک های تند سینه زنی و بیان بهت های عجیب نباید در این مجالس انجام شود و برای جذب جوانان به هیئت های مذهبی از روش گفتمان الهی بهره ببرند.

- حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: لازم است در مجالس عزاداری امام حسین(ع) عظمت های اهل بیت بیان شود.

وی با اشاره به این که باید در این مجالس مطالب دور از واقعیت، کذب و بدون مستند مطرح نشود و از خرافه گرایی پرهیز شود، افزود: آداب سنتی مرسوم برای برپایی مراسم عزاداری سیدالشهداء همواره مطلوب بوده است.

طباطبایی با بیان این که هم اکنون مجالس عزاداری سیدالشهدا پررونق است، تصریح کرد: شور همراه با شعور حسینی موجب خوشحال شدن قلب صاحب الزمان می شود.

وی خاطرنشان کرد: شمار اندکی از هیئت های عزاداری به تأسی از کشورهایی همانند انگلیس می خواهند هیئت ها را از مسیر اصلی خود دور کنند که این همان تشیع انگلیسی است و برخلاف دین اسلام محسوب می‎ شود.

طباطبایی با اشاره به این که روح آزادی در فرهنگ سیدالشهدا جاری است، خاطرنشان کرد: رفتارهایی همانند قمه زنی و بیان سخنان خلاف دین اسلام و متهجرانه عامل ایجاد تصور نادرست از دین اسلام در میان جوامع گوناگون خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از روش گفتمان الهی برای جذب جوانان به هیئت های مذهبی

ضرورت استفاده از روش گفتمان الهی برای جذب جوانان به هیئت های مذهبی