مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 15:512017-09-26فرهنگي

ماجرای دختر جنگ دیده امشب در هزاردستان/ 29 سال در جستجوی خانواده


فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون سینما و تلویزیون در پنجمین برنامه از فصل دوم هزار داستان امشب (سه شنبه 4 مهرماه) میزبان دختری آسیب دیده از جنگ خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، ششمین قسمت از این برنامه که با اجرای فاطمه گودرزی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می رود، روایتگر داستان دختری جنگ زده است که بعد از 29 سال جست وجو خانواده اش را پیدا کرده است.

فاطمه گودرزی که تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (1377) و نقش مکمل زن سال (1370) در جشنواره فیلم فجر شده است سابقه بازی در یکی از بزرگترین آثار سینمای دفاع مقدس همچون جنگ نفت کش ها ی محمد بزرگ نیا و دست های خالی ابوالقاسم طالبی را دارد.

فصل دوم این برنامه پرمخاطب همچون سری پیشین آن به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان پور و با طراح و سوژه پردازی مریم نوابی نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت 23 به مدت60 دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می رود.

محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه هزار داستان به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دختر جنگ دیده امشب در هزاردستان/ 29 سال در جستجوی خانواده

ماجرای دختر جنگ دیده امشب در هزاردستان/ 29 سال در جستجوی خانواده