مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 16:412017-09-26سياسي

محمود صادقی: روحانی از شعارهایش عدول کرد


نحوه مدیریت مجلس بسیار فردمحور شده؛ با وجود اینکه فراکسیون امید دو نایب رییس در هیات رییسه دارد اما این دو نایب رییس هیچ شرکتی در تصمیمات مهم مجلس ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگراری فارس به نقل از مهر، محمود صادقی نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس دهم است.

وی دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس دارد و پیش از آن، تحصیلات حوزوی را هم تا سال هایی از دروس خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم گذرانده و البته تا سال هایی نه چندان دور، ملبس به لباس روحانیت بوده است.

صادقی قبل از ورود به مجلس، با حکم رضا فرجی دانا مدیرکل بازرسی وزارت علوم شد؛ این هم یکی از انتصاب هایی بود که برای وزیر سابق علوم، باعث دردسر و چالش خودخواسته شد.

صادقی که مواضعش در مجلس، او را به عنوان یکی از اصلاح طلبان تند و تیز و پر سر و صدا شناسانده کرده است، در گفتگو با خبرنگاران پارلمانی خبرگزاری مهر معتقد است که اختلافات در فراکسیون امید با فراکسیون مستقلان و دولت، پیش از انتخاب کابینه دوازدهم هم پیشینه داشته است و در ایام انتخابات هیات رییسه مجلس نیز این اختلافات بروز و ظهور پیدا کرده است .

صادقی انشعاب فراکسیون مستقلان از فهرست امید را عامل این اختلافات می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود صادقی: روحانی از شعارهایش عدول کرد

محمود صادقی: روحانی از شعارهایش عدول کرد