مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1396 ساعت 15:102017-09-27سياسي

برنامه خانه اردبیل در تهران برای عزاداری محرم


با توجه به ظرفیت بالای فرهنگی و معنوی هیئت های مذهبی استان اردبیل در تهران، نیاز به یک انسجام، همدلی و وحدت در بین آنها احساس می شد که بتوانیم آداب و رسوم با سابقه اردبیل را در ایام محرم بیش از پیش معرفی کنیم.

- مدیرعامل خانه استان اردبیل تاکید کرد که مکتب خاص عزاداری اردبیل که از نظر شکلی و محتوایی کاملاً غنی است می تواند به الگویی در مقابله با هر گونه تحریف در مراسم های عزاداری مبدل و ترویج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روابط عمومی خانه استان اردبیل "اسماعیل علی اکبری" مدیرعامل خانه استان اردبیل امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح اهداف و برنامه های دومین تجمع بزرگ هیئات و عزاداران حسینی استان اردبیل مقیم تهران که قرار است هفتم مهرماه و مصادف با هشتم محرم الحرام از ساعت 15 الی 18 در میدان امام حسین(ع) برگزار شود، پرداخت.

علی اکبری تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای فرهنگی و معنوی هیئت های مذهبی استان اردبیل در تهران، نیاز به یک انسجام، همدلی و وحدت در بین آنها احساس می شد که بتوانیم آداب و رسوم با سابقه اردبیل را در ایام محرم بیش از پیش معرفی کنیم.

وی با اعلام این که تاکنون برای تجمع بزرگ عاشوراییان اردبیلی مقیم مرکز در میدان امام حسین(ع)، بالغ بر 150 هیئت مذهبی اعلام آمادگی کرده اند، یکی از اهداف برپای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه خانه اردبیل در تهران برای عزاداری محرم

برنامه خانه اردبیل در تهران برای عزاداری محرم