مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1396 ساعت 15:302017-09-27اقتصادي

توضیح ربیعی درباره رفع مشکل آذر آب و هپکو


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای آذراب سرپرست تعیین شده و با تشکیل مجمع عمومی در 15 مهرماه مدیرعامل مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی امروز در حاشیه برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال حوادثی که اخیرا در خصوص کارگران هپکو و آذراب بوقوع پیوست با دستور رییس جمهور در استان مرکزی حاضر شدم تا موضوعات را پیگیری کنم.

وی با اشاره به جلسه ای که با حضور وزرای صنعت و معدن، تعاون و اقتصاد، استاندار مرکزی و نمایندگان کارگران در تهران برگزار شد، افزود: در این جلسه تصمیماتی گرفته شد که امروز برای اجرایی شدن آنها به استان مرکزی آمده ام.

ربیعی با بیان اینکه برای آذراب سرپرست تعیین شده و با تشکیل مجمع عمومی در 15 مهرماه مدیرعامل مشخص خواهد شد افزود: سازمان صنعت و معدن باید به انتخاب مدیرعامل کارآمد کمک کند.

وی درباره مشکلات آذراب اظهار کرد: با مدیرعامل بانک ملی صحبت شده است که ظرف امروز یا نهایتا فردا 20 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت معوقات کارگری و تامین مواد اولیه به این شرکت پرداخت شود.

ربیعی با بیان اینکه آذراب به هیچ وجه مشکل تولید ندارد و با فراب و مپنا قرارداد دارد، افزود: با پیگیری وزیر نیرو اجرای قراردادهای این شرکت سرعت می گیرد و برای پنج تا شش سال آینده تولید و تضمین کار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح ربیعی درباره رفع مشکل آذر آب و هپکو

توضیح ربیعی درباره رفع مشکل آذر آب و هپکو