مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1396 ساعت 16:512017-09-27ورزشي

در اوزان 71 و 130 کیلوگرم 2 فرنگی کار آلمانی به تیم لیگ برتری کشتی قم پیوستند


تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم برای حضور قدرتمند در ادامه رقابت های فصل جاری لیگ کشتی فرنگی باشگاه های کشور دو کشتی گیر آلمانی جذب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، در شرایطی که هنوز رقابت های دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ کشتی فرنگی باشگاه های کشور در سال 1396 باقی مانده و تیم ها برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت می کنند، نماینده قم برای تقویت خود دو کشتی گیر مطرح به خدمت گرفت.

این در حالی است که تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در مرحله مقدماتی رقابت های این فصل لیگ کشتی فرنگی ایران با نمایندگان اندیمشک، نوشهر و همچنین تیم مدعی بیمه رازی هم گروه است و در حال حاضر با کسب دو پیروزی و یک باخت در رتبه دوم جدول رده بندی گروه نخست جای دارد.

نماینده کشتی قم در ترکیب تیم خود کشتی گیران مطرحی دارد که از جمله آنها می توان به چند فرنگی کار بومی نظیر هادی علیزاده پورنیا دارنده دو مدال طلا و نقره قهرمانی آسیا، مدال طلای جام جهانی کشتی فرنگی و چندین مدال بین المللی این رشته اشاره کرد.

همچنین کشتی گیران مستعد و آینده دار دیگری که در سال های اخیر ملی پوشان قم در تیم های ملی رده های سنی مختلف بوده اند در عضویت تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در فصل 1396 لیگ باشگاه های کشور هستند اما با پیوستن دو کشتی گیر آلمانی به این تیم، نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اوزان 71 و 130 کیلوگرم 2 فرنگی کار آلمانی به تیم لیگ برتری کشتی قم پیوستند

در اوزان 71 و 130 کیلوگرم 2 فرنگی کار آلمانی به تیم لیگ برتری کشتی قم پیوستند