مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1396 ساعت 20:452017-09-27حوادث

تصادف زنجیره ای 16 خودرو در اتوبان بابایی


رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد 16 دستگاه خودرو در اتوبان شهید بابایی خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر مجروح شدند.

- روایت غلامحسین ساعدی به همراه تصاویری از حضور نویسندگان مطرح در دیدار با هویدا، تصاویر سخنرانی سیدحسین نصر در تمجید از طرح های عجیب دوره پهلوی، تصاویر نشست تأسیس حزب رستاخیز، تصاویر گرانی شدید در دوره هویدا (بر خلاف روایت مرسوم غلط در بین مردم) و.

، بخشی از تصاویر متفاوتی است که یا دیده نشده و یا کمتر دیده شده این مستند است.

همه حساسیت ها در خصوص معرفی یک وزیر؛ با این اوصاف، دایره افرادی که هم آدم کارآمد غیر سیاسی باشند و هم اینکه برای تصدی کرسی وزارت علوم بتوانند تأییده مراجع چندگانه را بگیرند، رضایتمندی لازم را در طیف های سیاسی ایجاد کنند، با پشتوانه نظر مثبت نمایندگان مجلس همراه باشند و نزدیکی و حرف شنوی لازم را از رییس جمهور داشته باشند، کم است و شاید همین دلایل باعث شده که روحانی تا این اندازه در خصوص معرفی وزیر علوم تأمل و مداقه کند.

مروری بر روزنامه های شنبه اول مهر؛ بیانات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان، از جمله واکنش ایشان به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل، سخنان رییس جمهور در مراسم رزه نیروهای مسلح مبنی بر اینکه برای دفاع از سرزمین خود از کسی اجازه نخواهیم گرفت، ارسال پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای 16 خودرو در اتوبان بابایی

تصادف زنجیره ای 16 خودرو در اتوبان بابایی