مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1396 ساعت 20:552017-09-27اقتصادي

ربیعی: تولید آذراب برای 5 سال آینده تضمین می شود


علی ربیعی که به دستور رییس جمهور عازم استان مرکزی شده است، در صفحه توییتر خود از تضمین 5 سال آینده تولیدکارخانه آذراب خبر داد و در عین حال گفته بود که فردا یعنی 6 مهرماه بخش عمده ای از مطالبات کارگران پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی ربیعی که امروز به همراه مدیرانش به استان مرکزی سفر کرده، در جریان مشکلات و چالش های شرکت های آذراب و هپکو قرار گرفت.

براساس این گزارش، شرکت هپکو و آذراب ماه هاست حقوق هزاران کارگر خود را پرداخت نکرده اند و پس از بالا گرفتن چالش های این شرکت و تعطیلی خط های تولید و همچنین عدم مدیریت باکفایت در این دو شرکت، رییس جمهور به وزیر کار خود دستور داد تا برای حل مشکلات این دو کارخانه عازم اراک شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی ربیعی پس از حضور در این دو شرکت و بحث و تبادل نظر با کارگران، وعده کرد تا بخش عمده ای از مطالبات کارگران از فردا پرداخت شود.

نکته مهم دیگر، موضوع پایداری خط تولید و ادامه روندفعالیت این دو شرکت بزرگ است که در این باره علی ربیعی در صفحه تویتر خود پیامی را با این عنوان که تا پنج سال آینده می توان تولید در شرکت آذراب را تضمین کرد، در معرض دید عموم گذاشت.

بنا بر این گزارش، پیش از این نیز مسئولان حاضر در کارخانه وعده کردند که مشکلات مربوط به تأمین اجتماعی و دفترچه درمانی کارگران این کارخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: تولید آذراب برای 5 سال آینده تضمین می شود

ربیعی: تولید آذراب برای 5 سال آینده تضمین می شود