مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1396 ساعت 08:012017-09-28بين الملل

سناتور دموکرات کنگره خواستار حفظ برجام شد


یک سناتور ارشد کنگره با اشاره به اینکه کناره گیری واشنگتن از برجام به از بین رفتن اعتبار این کشور منجر می شود، از دولت دونالد ترامپ خواست که همچنان در این توافق هسته ای باقی بماند.

- "، سناتور بن کاردین دموکرات ارشد کمیته روابط خارجی سنا آمریکا از دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا خواست که از برجام کناره گیری نکند.

کاردین روز چهارشنبه (دیروز) به وقت محلی در یک نشست ماهانه با خبرنگاران سیاست خارجی این سؤال را مطرح کرد: اگر ما یک قطعنامه سازمان ملل را در مقابل چشمان جامعه بین الملل نقض کنیم، آیا اعتباری برایمان باقی می ماند؟ وی سپس اینگونه ادامه داد: من این راهبرد به وجود آوردن پتانسیل عقب نشینی آمریکا از توافق هسته ای را درک نمی کنم .

کاردین یکی از چهار دموکراتی بود که با برجام مخالف بود و سال گذشته میلادی، یکی از 12 سناتور دموکرات بود که خواستار تمدید تحریم های کنونی ایران شده بود.

در حال تکمیل.

http://fna.

ir/a1feka نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور دموکرات کنگره خواستار حفظ برجام شد

سناتور دموکرات کنگره خواستار حفظ برجام شد