مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1396 ساعت 11:552017-09-29ورزشي

حضور 6 آزادکار ایران در جام دیمیتری کرکین روسیه


آزادکاران اعزامی ایران به رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام کرکین، از بامداد فردا(شنبه) به وقت ایران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی دیمیتری کرکین روزهای 8 و 9 مهر و با حضور 19 کشور دنیا از جمله ایران، روسیه، آذربایجان، گرجستان، ترکیه، هندوستان، ارمنستان، قزاقستان، ازبکستان، مجارستان، ژاپن، کره جنوبی، فنلاند، مولادوی، بلغارستان، قرقیزستان، رومانی، لیتوانی و استونی در شهر یاکوتسک کشور روسیه برگزار می شود.

مسابقات در سالن 5 هزار نفری شهر یاکوتسک روسیه در مناطق شرقی این کشور که فاصله زمانی پنجم و نیم ساعته با کشورمان دارد، (ساعت 9 به وقت یاکوتسک، ساعت 3:30 بامداد به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

این شهر قهرمانان بزرگ کشتی از جمله رومان دیمیتریف، پاول پنیگین، واسیلی گوگولوف و ویکتور لبدوف را به دنیا معرفی کرده است.

مراسم وزن کشی چهار وزن نخست این رقابت ها فردا (جمعه) برگزار می شود و بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات اوزان 57، 65، 74 و 97 کیلوگرم روز شنبه و مسابقات اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 6 آزادکار ایران در جام دیمیتری کرکین روسیه

حضور 6 آزادکار ایران در جام دیمیتری کرکین روسیه