مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1396 ساعت 00:202017-10-01فرهنگي

واکنش تهیه کننده فیلم رستاخیز درپی برخی حواشی و ابهامات


در پی اظهارات اخیر وزیر ارشاد درباره وضعیت فیلم رستاخیز و برخی ابهامات و برداشت های متفاوت به وجود آمده در زمینه پرداخت خسارت به سازندگان این اثر عاشورایی، - تقی علیقلی زاده تهیه کننده فیلم اطلاعیه ای را منتشر کرد.

در اطلاعیه ای که تقی علیقلی زاده در اختیار ایسنا گذاشت، آمده است: به نام خدا پس از تعلیق و توقف اکران فیلم "رستاخیز" در تیر ماه 1394، توجه اصحاب رسانه و کنشگران در عرصه ی فرهنگ و هنر عاشورایی به سنت هر ساله و همزمان با ایام شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) علاوه بر مرور آثار مختلف، به انعکاس آخرین وضعیت و رویدادهای مربوط به سرنوشت این فیلم نیز می پردازند، که نشان دهنده ی عمق تعهد و رسالتی ست که بر عهده ی آنان است.

براستی هرچقدر از تصمیم مسئولان سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توقف و تعلیق اکران فیلم رستاخیز سپری می شود، تبعات و زیانهای عمیق مادی، معنوی و فرهنگی آن، بیش از پیش بر همگان آشکار می شود.

پس از سخنان جناب آقای دکتر صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه ی نشست رسانه ای مورخ 1396/7/4 در خصوص وضعیت فعلی فیلم رستاخیز، برداشتهای متفاوتی از سخنان ایشان در افکار عمومی منعکس گردید که ابهام ها و سوء تعبیرهایی همچون "پرداخت خسارت به سازندگان رستاخیز"را به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تهیه کننده فیلم رستاخیز درپی برخی حواشی و ابهامات

واکنش تهیه کننده فیلم رستاخیز درپی برخی حواشی و ابهامات