مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1396 ساعت 12:302017-10-03فرهنگي

سانس ویژه ی «هنر و تجربه» برای دو فیلم


گروه سینمایی «هنر وتجربه» به بهانه حضور لیلا حاتمی و ژولیت بینوش در لیست 25 بازیگر برتر قرن سایت ایندی وایر، سانس ویژه ای را برای دو فیلم «جدایی نادر از سیمین» و «کپی برابر اصل» اختصاص داده است.

- گروه سینمایی هنر وتجربه به بهانه حضور لیلا حاتمی و ژولیت بینوش در لیست 25 بازیگر برتر قرن سایت ایندی وایر، سانس ویژه ای را برای دو فیلم جدایی نادر از سیمین و کپی برابر اصل اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گروه هنرو تجربه، فیلم جدایی نادر از سیمین قرار است روز جمعه 14 مهر ساعت 18 در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآید و کپی برابر اصل نیز 18 مهر در سانس ساعت 18 در پردیس کوروش نمایش داده خواهد شد.

سایت ایندی وایر به تازگی اسامی بیست و پنج بازیگر سرشناس زن قرن اخیر را اعلام کرده است؛نام لیلا حاتمی نیز برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین در این فهرست قرار گرفته است.

در این فهرست همچنین به بهانه تمجید از ژولیت بینوش برای بازی در فیلم کپی برابر اصل از شیوه کارگردانی عباس کیارستمی تجلیل شده است.

لیلا حاتمی در رتبه هجدهم و ژولیت بینوش در رتبه بیستم این فهرست قرار دارند.

سایت ایندی وایر درباره لیلا حاتمی و بازی او در فیلم جدایی نادر از سیمین نوشته است: لیلا حاتمی در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانس ویژه ی «هنر و تجربه» برای دو فیلم

سانس ویژه ی «هنر و تجربه» برای دو فیلم