انتقاد پاپی زاده از روند رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران آرمانسقف سه میلیون تومانی در نظر گرفته شده از سوی موسسه ملل برای پرداخت سپرده های مردم در موسسه آرمان، یک نوع وقت تلف کردن است و نمایندگان خوزستان نسبت به این روند کند و بی سروسامان رسیدگی به سپرده های مردم اعتراض دارند. - رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: سقف سه میلیون تومانی در نظر گرفته شده از سوی موسسه ملل برای پرداخت سپرده های مردم در موسسه آرمان، یک نوع وقت تلف کردن است و نمایندگان خوزستان نسبت به این روند کند و بی سروسامان رسیدگی به سپرده های مردم اعتراض دارند. عباس پاپی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در خصوص روند پیگیری مطالبات مردم در بحث موسسه آرمان از سوی بانک مرکزی اعتراض داریم و در این زمینه جلسه ای را با رییس کل بانک مرکزی برگزار و این اعتراض را مطرح کردیم تا در خصوص این مساله هرچه سریعتر تصمیم گیری شود. وی افزود: روند رسیدگی به مطالبات مردم و سپرده های آن ها در موسسه آرمان به کندی در حال انجام است و نمایندگان استان به این مساله اعتراض دارند. رییس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: سقف سه میلیونی در نظر گرفته شده از سوی موسسه ملل برای پرداخت سپرده های مردم نزد موسسه آرمان، یک نوع وقت تلف کردن است و نمایندگان خوزستان نسبت به این روند کند رسیدگی و بی سروسامان اعتراض دارند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |