مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1396 ساعت 16:352017-10-04اقتصادي

نوسازی 100دستگاه مینی بوس در آستانه فرسودگی تا پایان سال


مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: با وجود نوسازی های انجام شده، هنوز حدود 100دستگاه مینی بوس فرسوده در تهران وجود دارد که تا پایان امسال به سن فرسودگی رسیده، - از رده خارج شده و نوسازی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان سنندجی در رابطه با آخرین وضعیت اتوبوس ها و مینی بوس های فرسوده تهران گفت: در حال حاضر 6300 دستگاه اتوبوس در تهران فعالیت می کنند که برابر گزارشی که در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران خدمت اعضا ارایه شد، 50 درصد از این اتوبوس ها فرسوده هستند.

وی با اشاره به اینکه همه این اتوبوس های فرسوده اتوبوس های دیزل نیستند، افزود: بخش عمده ای از اتوبوس های فرسوده ما اتوبوس های گازسوز هستند، همانطور که می دانید اتوبوس های گازسوز به لحاظ آلودگی، کمترین میزان آلودگی را دارند و بیشتر موضوع ایمنی آنها مطرح است که ما بحث ایمنی آنها را با تست هایی که انجام می دهیم(مانند تست مخازن و موضوعات دیگر) مدیریت کرده و پیش می بریم.

سنندجی در ادامه تصریح کرد: همه اتوبوس های شهر تهران که در حال تردد هستند، متعلق به شرکت واحد نیست و بخشی از آنها بالای 20 تا 25 سال سن دارند که سرویس ادارات را جا به جا می کنند و برابر قوانین، باید از تردد این اتوبوس ها جلوگیری و با آنها برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 100دستگاه مینی بوس در آستانه فرسودگی تا پایان سال

نوسازی 100دستگاه مینی بوس در آستانه فرسودگی تا پایان سال