مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1396 ساعت 15:052017-10-05اجتماعي

مجتمع تجاری- اقامتی ثامن احداث می شود


مدیرعامل شرکت مسکن و عمران قدس رضوی، احداث مجتمع تجاری- اقامتی ثامن را اقدامی در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، محمدرضا رییسی اظهار کرد: این پروژه موقعیت بسیار مناسبی نسبت به حرم مطهر امام رضا(ع) دارد، یکی از مشخصه های بارز طراحی این پروژه نمای آن به شمار می رود که تلفیقی از شیشه و آبشار است.

وی ادامه داد: پروژه مجتمع تجاری- اقامتی ثامن مشهد به زیربنای مفید 20 هزار و 780 مترمربع در 15 سقف و در زمینی به مساحت 2 هزار و 35 مترمربع در منطقه میدان شهدا مشهد واقع شده است.

رییسی درباره بخش های مختلف این پروژه ساختمانی گفت: مجتمع مذکور در نگاه کلان به 4 بخش فروشگاه های خرید، سالن های پذیرایی، پارکینگ و سوییت های اقامتی تقسیم می شود که هر بخش مستقل است.

وی طراحی این پروژه را دارای ویژگی هایی خاص و بر اساس آخرین و مهم ترین استانداردهای جهانی دانست.

رییسی ادامه داد: به این منظور، از سازه سیستم قاب خمشی فولادی با شکل پذیری متوسط در طبقات تجاری و اقامتی و همچنین از قاب ساده فولادی به همراه دیوار حائل در زیرزمین و پارکینگ های طبقاتی استفاده شده است و سقف های آن نیز دارای عرشه فولادی است که با بالاترین کیفیت در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع تجاری- اقامتی ثامن احداث می شود

مجتمع تجاری- اقامتی ثامن احداث می شود