مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1396 ساعت 00:002017-10-05فرهنگي

اما و اگرهای نمایش فیلم کیارستمی


درحال حاضر یک شرکت ادعا دارد که حقوق فیلم را از شرکت پخش خارجی خریده و اکران «کپی برابر اصل» در ایران باید با اجازه آنها باشد.

- درحال حاضر یک شرکت ادعا دارد که حقوق فیلم را از شرکت پخش خارجی خریده و اکران کپی برابر اصل در ایران باید با اجازه آنها باشد.

روزنامه شرق نوشت: به بهانه حضور لیلا حاتمی و ژولیت بینوش در فهرست 25 بازیگر برتر قرن به انتخاب سایت ایندی وایر، گروه سینمایی هنر و تجربه سئانس ویژه ای را برای دو فیلم کپی برابر اصل ساخته زنده یاد عباس کیارستمی و جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی تعریف کرده است.

طبق این اعلام رسمی هنر و تجربه جدایی نادر از سیمین جمعه 14 مهر ساعت 18 در پردیس سینمایی کورش به نمایش درمی آید و کپی برابر اصل نیز 18 مهر در سئانس ساعت 18 در پردیس کورش نمایش داده خواهد شد.

اما برخی شنیده ها حاکی از آن است که نمایش فیلم کپی برابر اصل به دلیل طرح یک موضوع حقوقی لغو شده است.

امیرحسین علم الهدی مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاست گذاری سینمای هنر و تجربه درباره این موضوع در گفت وگو با شرق با اشاره به قراردادی که این گروه سینمایی با عباس کیارستمی در زمان حیاتش داشته است، گفت: برحسب قراردادی که با عباس کیارستمی در زمان حیات ایشان داشتیم، فیلم کپی برابر اصل به صورت زیرنویس و دوبله آماده شد و زمانی هم که در گروه سینمایی هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای نمایش فیلم کیارستمی

اما و اگرهای نمایش فیلم کیارستمی