مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1396 ساعت 22:002017-10-06اقتصادي

شرایط صنعت در مازندران راضی کننده نیست


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط صنعت در مازندران راضی کننده نیست و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی کمتر از 50 درصد ظرفیت تولید دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله رضیان در مراسم و آیین کلنگ زنی مجتمع جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه صنایع و معادن مازندران در وضعیت نامناسبی به سر می برند، اظهار کرد: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی کمتر از 50 درصد ظرفیت تولید دارند، شرایط معادن نیز اصلا مطلوب و راضی کننده نیست.

رضیان ظرفیت های تولیدی استان را دچار چالش های زیاد دانست و خاطرنشان کرد: شرایط موجود در شهرک های صنعتی و دیگر واحدهای تولیدی در سراسر استان نشان می دهد چالش های متعددی پیش روی واحدهای تولیدی است که توجه جدی دولت و مسئولان را می طلبد.

وی با بیان اینکه معضل کارگران هپکو و آذراب نشان می داد که مازندران نیز از وقوع چنین بحران هایی مستثنی نیست، تصریح کرد: در مازندران واحدهای تولیدی زیادی هستند که حجم و ظرفیت بالایی در تولید دارند اما با حداقل تولید فعالیت می کنند.

نماینده مردم قائم شهر و سیمرغ در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت تولید مرکبات استان اشاره کرد و گفت: دولت مردان باید توجه بیشتری به مازندران داشته باشند تا مرکبات معضل جدیدی ایجاد نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط صنعت در مازندران راضی کننده نیست

شرایط صنعت در مازندران راضی کننده نیست