مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1396 ساعت 10:202017-10-08پزشكي

فعالیت 722 مدرسه مروج سلامت در خوزستان


مسئول سلامت نوجوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جزییات اجرای برنامه های سلامت دانش آموزان در مدارس مروج سلامت را توضیح داد.

- زهرا عسکراوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: برنامه سلامت دانش آموزان در مدارس مروج سلامت برای انتقال مفاهیم سلامت بین دانش آموزان کشور طراحی شده است.

همچنین این برنامه نظامی برای ارتقای سلامت است که منجر به افزایش ظرفیت ها و توانمندسازی مردم و دانش آموزان برای سالم زندگی کردن و کار کردن است.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه توانمندسازی دانش آموزان، پرسنل مدارس و اولیای دانش آموزان در خصوص خودمراقبتی و در نهایت ارتقای سلامت جامعه است که با مشارکت والدین، دانش آموزان و پرسنل انجام می شود.

مسئول سلامت نوجوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اجرای برنامه مدارس مروج سلامت در ایران از سال 90 89 با همکاری آموزش و پرورش آغاز شد.

در خوزستان نیز از سال 90 89 با 30 مدرسه شروع به کار کرد و به تدریج شتاب بیشتری پیدا کرد به طوری که در حال حاضر در مدارس زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز 722 مدرسه در سطح استان خوزستان تحت پوشش این برنامه قرار دارند که از این تعداد 137 مدرسه در غرب اهواز و 181 مدرسه در شرق اهواز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 722 مدرسه مروج سلامت در خوزستان

فعالیت 722 مدرسه مروج سلامت در خوزستان