مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1396 ساعت 13:252017-10-08سياسي

امروز اجر کار فرهنگی سالم، کمتر از شهادت نیست


یک پژوهشگر، نویسنده و مدرس دانشگاه با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری نسبت به فرهنگ، گفت: امروز اهمیت و اجر کار فرهنگی سالم و دارای پشتوانه علمی و اعتقادی، - کمتر از شهادت نیست.

حمید هنرجو در گفت وگو با ایسنا، افزود: بخش قابل توجهی از جوانان ملایر در سلوک علمی، فرهنگی و اجتماعی خود مدافع حریم دین و اخلاق هستند و قلم، قدم و تلاش آنها گویای این واقعیت است اما فقدان کار فرهنگی سالم و با پشتوانه فکری، شناسایی و جذب آنها را غیرممکن کرده است.

وی با اشاره به اینکه آگاهی رسانی و معرفت افزایی نقطه عطف فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: فضیلت آگاه سازی و آگاهی رسانی با بعثت پیامبراعظم(ص) اوج گرفت و در نهضت عاشورا تداوم یافت، اکنون این رسالت به فرزندان انقلاب اسلامی رسیده است.

این دارنده دکترین مهدویت و پژوهشگر فرهنگی اجتماعی با انتقاد از کم توجهی به فرهنگ، یادآور شد: یکی از عوامل مغفول ماندن فرهنگ و مهجوریت چهره های فرهنگی در جامعه، به حساس نبودن مسئولان مربوطه به این حوزه پراهمیت یا نبود شناخت کافی نسبت به فرهنگ برمی گردد.

حوزه فرهنگ نیازمند همدلی و اهتمام مسئولان وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه برکت وجود و مجاهدت شهید حججی ها و دیگر فرزندان سلحشور این مرز و بوم، حتما به نسل های جدید هم خواهد رسید و از جانب مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز اجر کار فرهنگی سالم، کمتر از شهادت نیست

امروز اجر کار فرهنگی سالم، کمتر از شهادت نیست