مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1396 ساعت 13:352017-10-08پزشكي

بازی، طبیعی ترین نیاز کودکان است


مدیر کل بهزیستی یزد با بیان این که بازی انگیزه ای درونی است که از روان کودک تأثیر گرفته و بر آن تأثیر می گذارد، گفت: بازی مهمترین نیاز کودکان است که رشد طبیعی مغز آنها را انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کودکان، آسیب پذیرترین گروه در هر جامعه هستند و از هیچ چیز آنان از جمله غذا، پوشاک و نیازهای دیگرشان نباید کاست.

عدم توجه به وضعیت کودکان به علت مشکلات اقتصادی و کاستن بودجه هایی که شرایط زندگی و حیات کودکان را خدشه دار می سازد به امید این که اقتصاد آینده کشور تامین باشد نه توجیه و بازده اقتصادی دارد و نه حرکتی انسانی است .

دکتر جلیل عفتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، توجه به سلامت روانی کودکان را یکی از اولویت های برنامه ریزی و اجرایی در بحث فرزندپروری دانست و بیان کرد: سرمایه گذاری برای کودکان باید مدیریت شده و متناسب با نیازهای وقت و رشد کودک باشد.

وی با بیان این که متأسفانه برخی از خانواده مدیریت فرزند پروری را فقط هزینه می دانند، افزود: فرزند پروری به معنای توجه به نیازهای کودکان و رفع به موقع آن نیازها است.

مدیرکل بهزیستی یزد در ادامه بازی را یکی از مهمترین نیازهای کودکان دانست و بیان کرد: دوره کودکی یکی از حساس ترین دوره های زندگی است که نیاز جدی به بازی کردن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی، طبیعی ترین نیاز کودکان است

بازی، طبیعی ترین نیاز کودکان است