مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1396 ساعت 14:552017-10-08پزشكي

ناامیدی متخصصان بیهوشی از وزیر، آنها را دست به دامان نمایندگان مجلس کرد +فیلم


متخصصان بیهوشی بسیاری از بیمارستان های خصوصی و دولتی کشور در اعتراض به آنچه برخورد سلیقه ای و ناعادلانه در وزارت بهداشت و درمان و کاهش تعرفه های پزشکی خود عنوان می کنند، - در این تجمع متخصصان بیهوشی بیانیه ای را قرائت کردند که خطاب به نمایندگان مجلس نوشته شده بود و در آن انتقادهایی جدی به عملکرد وزارت بهداشت وجود دارد.

در بخش هایی از این بیانیه آمد: در سالیان متمادی و به ویژه سال گذشته این گروه خدمتگزار از جامعه پزشکی مورد بی مهری های زیاد از جانب مسئولین نظام سلامت قرار گرفته است.

از جمله این اقدامات، بالینی ندانستن این رشته است که ریشه در سال های دور دارد.

این در حالی است که نزد شرکت های بیمه گر در کنار چند رشته تخصصی بالینی دیگر به عنوان پر مخاطره ترین رشته ها شناخته شده و بالاترین حق بیمه را دارد.

بارها در مقاطع مختلفی از جمله انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات نظام پزشکی به جهت آرام نگاه داشتن جو عمومی قول های شفاهی مبنی بر اصلاح وضع پیش آمده داده شده که هیچ یک جامه عمل نپوشیده اند تا جایی که در ویراست سوم از کتاب ارزش خدمات سلامت تا 50درصد از تمام تعرفه های بیهوشی کاسته شده و به صورت تحیر برانگیزی برای بیهوشی برخی اقدامات جراحی که امکان انجام بدون بیهوشی بیمار میسر نیست کد با پایه ی صفر در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی متخصصان بیهوشی از وزیر، آنها را دست به دامان نمایندگان مجلس کرد +فیلم

ناامیدی متخصصان بیهوشی از وزیر، آنها را دست به دامان نمایندگان مجلس کرد +فیلم