مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1396 ساعت 16:202017-10-08بين الملل

افزایش اقدامات جاسوسی آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی


یک رسانه داخلی کره جنوبی گزارش داد، آمریکا و کره جنوبی اقدامات تجسسی و اطلاعاتی علیه کره شمالی را به دنبال گمانه زنی های مربوط به احتمال آزمایش یک موشک بالستیک دیگر از سوی پیونگ یانگ تشدید کردند.

- افزایش اقدامات جاسوسی آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی یک رسانه داخلی کره جنوبی گزارش داد، آمریکا و کره جنوبی اقدامات تجسسی و اطلاعاتی علیه کره شمالی را به دنبال گمانه زنی های مربوط به احتمال آزمایش یک موشک بالستیک دیگر از سوی پیونگ یانگ تشدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از یک مقام بلندپایه ارتش این کشور گزارش داد: یکسری تحرکات به شکل مداوم از سوی پایگاه ها و تاسیسات موشکی کره شمالی تشخیص داده شدند.

ما این روند افزایش اقدامات تجسس و شناسایی (علیه کره شمالی) را حفظ می کنیم و سطح بالای آمادگی خود را نیز حفظ خواهیم کرد.

این مقام گفت: نیروهای آمریکایی در کره جنوبی عملیات های تجسسی خود را با استفاده از هواپیماهای شناسایی مدل U-2S و همچنین با استفاده از هواپیماهای شناسایی RC-800 و RF-16 و همچنین کشتی گشت زنی دریایی P-3C و سیستم های هشدار اولیه را تقویت کرده اند.

یک ناوشکن مجهز به موشک های آگیس و رادار پیشرفته در دریای شرقی مستقر شده و یک رادار دفاع موشکی زمینی گرین پاین نیز برای تشخیص موشک های کره شمالی فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اقدامات جاسوسی آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی

افزایش اقدامات جاسوسی آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی