مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1396 ساعت 16:402017-10-08سياسي

ضرورت تقویت صندوق رفاه دانشجویان توسط دولت


رییس دانشگاه تهران بر ضرورت تقویت صندوق رفاه دانشجویان تقویت دولت تاکید کرد و گفت: اگرچه اعتبارات و منابع اختصاصی وزارت علوم نسبت به سال های گذشته افزایش داشته یافته است اما با تقویت این صندوق شرایط دانشجویان در شرایط رفاهی بهتری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمد آبادی در مراسم افتتاح دوازده طرح رفاهی و دانشجویی دانشگاه تهران که امروز در کوی دانشگاه اتفاق افتاد با تاکید بر اینکه هنوز با استاندارد های لازم در حوزه دانشجویی فاصله داریم گفت: سعی می کنیم با توجه به شرایط و منابعی که در دست هست این فاصله ها کمتر شود اگر چه شرایط اقتصادی کشور مناسب نیست و طبیعی است که به لحاظ منابع نتوانیم انتظارات لازم اتفاق بیفتد اما باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم .

وی در ادامه بابیان اینکه در حال حاضر بسیاری از ساختمان های کوی دانشگاه تهران قدیمی و برای حفظ آن هزینه هایی را متقبل می شویم تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه انتظار دارند خدمات رفاهی و دانشجویی آنها متناسب با شان آنها باشد امیدواریم این وضعیت با تغییر سیاست در دولت و مجلس اتفاق بیفتند.

رییس دانشگاه تهران اضافه کرد: در حال حاضر اعتبارات اختصاصی وزارت علوم نسبت به گذشته بهتر شده است اما این اعتبارات در مقایسه با فضای فیزیکی که دانشگاه در اختیار دارد کاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت صندوق رفاه دانشجویان توسط دولت

ضرورت تقویت صندوق رفاه دانشجویان توسط دولت