مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1396 ساعت 18:452017-10-08بين الملل

جمع آوری بیش از 3 هزار معتاد متجاهر در پایتخت طی 4 عملیات پلیسی


رییس پلیس پایتخت با اشاره به جمع آوری بیش از سه هزار تن از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در چهار عملیات پلیسی گفت: این افراد بعد از جمع آوری در اختیار سازمان هایی همچون بهزیستی و وزارت بهداشت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در برنامه پخش زنده تلویزیونی با اشاره به اینکه در تهران بزرگ بر اساس آخرین آمار سر شماری انجام شده، از بیش از 13 میلیون جمعیت، سه میلیون آن شناور و مابقی مقیم این شهر هستند، گفت : تلاش می کنیم تا آنجا که در توان داریم امنیتی که در کشور ما به اثبات رسیده را برای همه آحاد مردم و در بخش های مختلف جامعه توسعه و گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه تهران بزرگ پیشانی نظام است و پلیس آن هم پیشانی پلیس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: همه باید در بخش های مختلف، انضباط و قوانین را رعایت کنیم و پلیس هم از این قضیه مستثنی نیست.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه موضوع ترافیک در تهران از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه مردم و مسئولان است، بیان داشت: اگر در همه ماموریت های پلیس، سازمان های دیگر همکاری، همدلی و هم افزایی داشته باشند ما می توانیم بازده و بهره وری را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 3 هزار معتاد متجاهر در پایتخت طی 4 عملیات پلیسی

جمع آوری بیش از 3 هزار معتاد متجاهر در پایتخت طی 4 عملیات پلیسی