مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1396 ساعت 09:302017-10-09سياسي

شاکی کهریزک در انتظار حکم نهایی مرتضوی


دقیقا یک سال می گذرد؛ یک سال از زمانی که سعید مرتضوی پایش را به شعبه «22» دادگاه تجدیدنظر استان تهران گذاشت تا بعد از گذشت 7 سال پاسخگوی اعتراض خانواده محسن روح الامینی یکی از کشته شدگان بازداشتگاه کهریزک درسال 88 باشد.

- دقیقا یک سال می گذرد؛ یک سال از زمانی که سعید مرتضوی پایش را به شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران گذاشت تا بعد از گذشت 7 سال پاسخگوی اعتراض خانواده محسن روح الامینی یکی از کشته شدگان بازداشتگاه کهریزک درسال 88 باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او درحالی باید به دنبال شکایت مجدد اولیای دم روح الامینی به دادگاه تجدیدنظر برود که دادستان مخلوع تهران در آخرین جلسه دادگاهش در شهریورماه سال گذشته با ارایه نامه ای از وقایع پیش آمده در تیر سال 88 ابراز شرمندگی کرده بود.

هرچند او پیش از این به انفصال دایم از خدمات قضایی، پنج سال انفصال از خدمات دولتی و 200هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده بود، اما در دادگاه از اتهام معاونت در قتل کشته شدگان کهریزک تبرئه شد تا حالا با شکایت مجدد خانواده روح الامینی بعد از یک سال باز هم به دادگاه برود.

درحالی سعید مرتضوی باز هم باید روبه روی خانواده محسن روح الامینی قرار بگیرد که میرمجید طاهری وکیل این خانواده می گوید: بعید است که آنها به گذشت از سعید مرتضوی رضایت بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاکی کهریزک در انتظار حکم نهایی مرتضوی

شاکی کهریزک در انتظار حکم نهایی مرتضوی