مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1396 ساعت 13:402017-10-09سياسي

ایران نقش فعالی در سازمان جهانی بهداشت و توسعه بهداشت و درمان در منطقه دارد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: تفاهمنامه های امضا شده پیشین با اسلام آباد به ویژه موارد مربوط به صادرات دارو به پاکستان در سفر به این کشور پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت کشورمان امروز (دوشنبه) در بدو ورود به فرودگاه بی نظیر بوتو اسلام آباد در جمع رسانه ها در پاسخ به پرسش ایرنا در خصوص روند اجرای تفاهم نامه های ایران با پاکستان در موضوع سلامت، گفت: در این سفر این موضوع را با مقامات پاکستانی مورد بررسی و گفت و گو قرار می دهم.

وی اضافه کرد: در مدت اقامت در اسلام آباد، دیدارهایی با وزیر بهداشت پاکستان، رییس سازمان بهداشت جهانی و همچنین مسئول منطقه ای این سازمان خواهم داشت.

دکتر هاشمی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح اهداف سفر خود به اسلام آباد و لزوم توسعه همکاری های منطقه ای در زمینه بهداشت، افزود: در این سفر درباره مسائل مشترک با همسایگان و دیگر کشورهای منطقه گفت و گو می شود.

وی افزود: ایران نقش فعالی در سازمان جهانی بهداشت و ترویج بهداشت و درمان در منطقه دارد و در اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی، تصمیماتی گرفته می شود که به نفع ملت های منطقه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران نقش فعالی در سازمان جهانی بهداشت و توسعه بهداشت و درمان در منطقه دارد

ایران نقش فعالی در سازمان جهانی بهداشت و توسعه بهداشت و درمان در منطقه دارد