مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1396 ساعت 17:152017-10-09اقتصادي

بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی استان تهران امور بانکی است


دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران از برگزاری 480 جلسه ستاد از سال 94 تا پایان شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در پی برگزاری این 480 جلسه، - 3253 مصوبه توسط کارگروه اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مس فروش در تشریح مصوبات هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که امروز در محل استانداری تهران با ریاست مقیمی استاندار تهران برگزار شد، گفت: در این جلسه 13 مورد از تولیدکنندگان سطح استان تهران که با مشکل مواجه شده بودند مشکلات شان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از این میان یک مورد مربوط به جهاد کشاورزی است و مابقی مربوط به بخش صنعت بود.

وی افزود: مشکلات این واحدهای تولیدی یک مورد مربوط به بیمه و تعدادی مربوط به بانک ها بود؛ اما بیشترین مشکلات آنها به حوزه امور مالیاتی مربوط می شد که مورد بحث و بررسی در این جلسه با حضور استاندار تهران قرار گرفت.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران تاکید کرد: تمامی موارد مطرح شده پس از بررسی به همان صورتی که در دبیرخانه تصمیم گیری شده بود به تصویب رسید به جز یک مورد که مقرر شد فردا با حضور تولیدکننده و نماینده بانک کشاورزی در استانداری تهران مورد بررسی قرار گیرد تا تصمیم گیری نهایی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی استان تهران امور بانکی است

بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی استان تهران امور بانکی است