مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت 10:352017-10-10بين الملل

دیدار آتی ترکی فیصل با رییس پیشین موساد در نیویورک درباره مساله فلسطین


شبکه خبری المیادین از دیدارآتی ترکی فیصل با رییس پیشین موساد طی ماه جاری میلادی درباره راهکار دو کشوری در آمریکا پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل ازالمیادین، ترکی فیصل، شاهزاده عربستانی و رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان قرار است ماه جاری میلادی در نیویورک با افرایم هالیوی، رییس پیشین موساد و بزرگترین جاسوس سابق اسراییلی درباره مساله فلسطین و راهکار تشکیل دو کشور دیدار و گفت وگو کند.

این دیدار یکی از دیدارهایی است که ماه جاری میلادی در چهار شهر بزرگ آمریکا برگزار خواهد شد و در همه این دیدارها تمرکز بر ایجاد مقدمات امنیتی قابل اجرا در چارچوب راه حل دو کشوری خواهد بود.

انجمن سیاست های اسراییلی که سازمانی لیبرال و حامی طرح تشکیل دو کشور است دو کنفرانس یکی در تاریخ 22 اکتبر در شهر نیویورک و دیگری در تاریخ 29 اکتبر در لس آنجلس برگزار خواهد کرد.

همچنین دو حلقه گفتمان در واشنگتن در تاریخ 24 اکتبر و در شیکاگو در روزهای 25 و 26 اکتبر برگزار خواهد شد و در کنفرانس های مذکور برای اطمینان دهی به جوامع یهودی درباره مسائل مربوط به اجرای طرح تشکیل دو کشور در جوامع یهودی تلاش خواهد شد.

مدیر اجرایی بخش برنامه ریزی این سازمان در گفت وگو با روزنامه "تایمز آو اسراییل" اظهار داشت، تمامی سخنرانان در این نشست ها تاکید خواهند داشت که نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار آتی ترکی فیصل با رییس پیشین موساد در نیویورک درباره مساله فلسطین

دیدار آتی ترکی فیصل با رییس پیشین موساد در نیویورک درباره مساله فلسطین