مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت 11:402017-10-10سياسي

آغاز برخورد با صیادان ماهیان خاویاری در خزر


از هفته آینده با صیادانی که به صورت غیرمجاز برای صید ماهیان خاویاری وارد دریا شوند برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدهوشنگ حسینی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سالن اجتماعات مرزبانی مازندران در خزرشهر فریدونکنار، اظهار کرد: تنها یگانی که در امنیت یگان دریانوردی جلسات متعددی را به عنوان دبیرخانه تشکیل می دهد دریابانی استان مازندران با همکاری سایر نهادها است.

وی با بیان اینکه در این مدت هیچ موضوع ناامنی را در دریا شاهد نبودیم، تصریح کرد: کسانی که دریا برای امرار معاش و سرویس دهی به مسافران حضور پیدا می کنند با همکاری مناسب مشکلی در این زمینه به وجود نیاوردند.

فرمانده مرزبانی مازندران با اشاره به اینکه این نیرو در آب های سرزمینی خود به گونه ای برنامه ریزی شد که در امداد و نجات، امنیت و مزاحمت آماده باش قرار دارد، خاطرنشان کرد: تمامی مردم در این زمینه مشارکت مناسبی داشتند.

حسینی با بیان اینکه حدود 70 درصد توان رزمی نیروهای مرزبانی درباره طرح سالمسازی استفاده می شود، گفت: در این زمینه در هر سال 2 هزار شناور ساماندهی می شوند.

وی با اشاره به اینکه هر شناوری که وارد دریا می شود باید تمامی امکانات و مواردی که مورد نیاز است را به همراه داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر شناوری بدون این موارد وارد دریا شود با آن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برخورد با صیادان ماهیان خاویاری در خزر

آغاز برخورد با صیادان ماهیان خاویاری در خزر