مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت 12:202017-10-10پزشكي

تعلیق پروانه واردات برنج تایلندی / تشدید نظارت بر فرآورده های لبنی


مدیر کل امور غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو بر جدیت این سازمان در زمینه سلامت برنج های مصرفی به عنوان قوت غالب مردم، تاکید کرد و از تعلیق پروانه واردات برنج تایلندی به منظور بررسی کمی و کیفی این محصول خبر داد.

- مدیر کل امور غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اعلام کرد تعلیق پروانه واردات برنج تایلندی / تشدید نظارت بر فرآورده های لبنی مدیر کل امور غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو بر جدیت این سازمان در زمینه سلامت برنج های مصرفی به عنوان قوت غالب مردم، تاکید کرد و از تعلیق پروانه واردات برنج تایلندی به منظور بررسی کمی و کیفی این محصول خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهروز جهت در آستانه روز جهانی غذا درباره برخی از مهم ترین اقدامات انجام شده در این حوزه طی سال های اخیر گفت: اداره کل نظارت بر امور غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در راستای تلاش برای کاهش بیماری های غیر واگیر در سال های اخیراقدامات مهمی انجام داده است که پس از برنامه ریزی و سیاستگذاری های کلان و البته با بهره گیری از پتانسیل های معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به ثمر رسانده است.

وی افزود: ارتقاء ایمنی و سلامت فرآورده های لبنی از جمله برنامه هایی که در سازمان غذا و دارو انجام شده که برنامه تشدید نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق پروانه واردات برنج تایلندی / تشدید نظارت بر فرآورده های لبنی

تعلیق پروانه واردات برنج تایلندی / تشدید نظارت بر فرآورده های لبنی