مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت 13:502017-10-10اقتصادي

اجازه نمی دهم قرارداد رنو در ساوه دچار مشکل شود


نهایی شدن قرارداد 660 میلیون دلاری رنوی فرانسه در ساوه با اشتغالزایی مستقیم بیش از شش هزار نفر را با جدیت دنبال خواهم کرد .

- استاندار مرکزی گفت: نهایی شدن قرارداد 660 میلیون دلاری رنوی فرانسه در ساوه با اشتغالزایی مستقیم بیش از شش هزار نفر را با جدیت دنبال خواهم کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود زمانی قمی افزود: محمود زمانی قمی اظهار کرد: انجام نهایی قرارداد رنوی فرانسه در ساوه به عنوان یک قرارداد بسیار مهم، مطالبه مردم و مسئولین استان مرکزی است .

وی ادامه داد: بعنوان استاندار مرکزی ابدا اجازه نمی دهم این قرارداد دچار مشکل شود و از استان مرکزی به جای دیگری برود و پیگیر این موضوع در مجموعه دولت، تیم اقتصادی و بویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت که تاکید بسیاری بر انجام این قرارداد دارد، هستم و اگر جایی احساس کنم برای انجام نهایی این قرارداد کوتاهی می شود حتما از طریق دولت و مبادی ذیربط پیگیری خواهم کرد .

وی افزود: رییس سازمان گسترش وزارت صنعت ، معدن و تجارت پیگیر انجام قرارداد رنوی فرانسه در ساوه است.

وی سال گذشته همراه با مسئولین ذیربط به استان سفر کرد و در جلسه ای در استانداری درخواست هایی را از مدیریت و مجموعه مدیران استان داشت که در این راستا ستادی تشکیل و نماینده ویژه استاندار تعیین شد و همه اموری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهم قرارداد رنو در ساوه دچار مشکل شود

اجازه نمی دهم قرارداد رنو در ساوه دچار مشکل شود