مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت 14:212017-10-10بين الملل

لبنان: اظهارات ثامر السبهان تأکیدی بر سیاست تخریبگر عربستان است


لقاء الاحزاب لبنان اعلام کرد صحبت های وزیر عربستانی علیه حزب الله نشان می دهد حاکمان آل سعود سیاست توطئه علیه مقاومت در راستای کمک به پروژه آمریکایی-صهیونیستی را ادامه می دهند.

- "، هیئه التنسیق للقاء الأحزاب والقوی والشخصیات الوطنیه (هیأت هماهنک کننده برای دیدار احزاب، نیروها و شخصیت های ملی) لبنان که به صورت مختصر لقاء الاحزاب نامیده می شود، اعلام کرد دعوت ثامر السبهان وزیر مشاور عربستان در امور خلیج فارس برای تشکیل ائتلافی علیه حزب الله و نیز استقبال از تحریم ها علیه این جنبش مواضع خصمانه عربستان را بیشتر آشکار می کند.

بر اساس گزارش وبگاه النشره ، تجمع لقا ء الاحزاب افزود این موضع وزیر سعودی حاکی از آن است که حاکمان آل سعود سیاست توطئه علیه مقاومت و شکل دهی نوک پیکان به نفع پروژه آمریکایی-صهیونیستی را ادامه می دهند تا جلوی نفوذ مقاومت و متحدانش را بگیرند؛ این در صورتی است که حاکمان مذکور باید پند بگیرند و در مواضع تخریبگر خود در منطقه بازنگری کنند؛ مواضعی که به دنبال تحقق اهداف استعماری واشنگتن و تل آویو است.

این تجمع تأکید کرد: این نقش تخریبی حاکمان آل سعود ادامه سیاست آنها در صادر کردن تفکر تروریستی به جهان، صادرات تروریست به سوریه در راستای تخریب این کشور و ساقط کردن دولت مقاوم و ملی آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان: اظهارات ثامر السبهان تأکیدی بر سیاست تخریبگر عربستان است

لبنان: اظهارات ثامر السبهان تأکیدی بر سیاست تخریبگر عربستان است