مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت 15:102017-10-10سياسي

لزوم استفاده از سبک معماری ایرانی اسلامی در معماری مدرن


امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت معرفی ارزش های اسلامی مردم یزد به گردشگران خارجی، گفت: استفاده از سبک معماری ایرانی اسلامی در معماری مدرن ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در جریان دیدار مدیرکل و فعالان گردشگری استان یزد با اشاره به این که عبرت و درس گرفتن یکی از مهمرتین تاکیداتی است که در ارتباط با گردش در دنیا مورد توجه قرار است، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم میفرماید در زمین نظاره کنید و از پیشینیان عبرت بگیرید.

وی با تاکید براین که نگاه گردشگری در اسلام نگاه صرفا مادی نیست، افزود: گردشگری سود و اشتغال به دنبال دارد ولی نباید به هر روشی اقدام به درآمدافزایی از گردشگری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به این که کشورهای غیراسلامی گردشگر را تنها برای کسب پول انجام میدهند، افزود: در این زمینه آنها به هر کاری و هر نوع اقداماتی میپردازند تا پول بیشتری کسب کنند.

ناصری یزدی با تاکید بر این که در مرحله اول نگاه گردشگری در اسلام بصیرت، بصیرت افزایی، متنبه و بیدار شدن انسان ها است، گفت: گردشگری باید به معرفت الله و شناخت خدا و پیدا کردن مسیر بیانجامد.

وی به ظرفیت های گردشگری مذهبی اشاره کرد و ادامه داد: استان یزد ظرفیتهای بسیار زیادی در این زمینه دارد که یکی از مهمترین این ظرفیتها، سبک مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از سبک معماری ایرانی اسلامی در معماری مدرن

لزوم استفاده از سبک معماری ایرانی اسلامی در معماری مدرن