مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1396 ساعت 08:102017-10-11اقتصادي

ممنوعیت خرید بلیت هوایی به نجف از فضای مجازی


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره خرید بلیت های مجازی برای سفر به نجف، بدون برنامه ریزی برای پرواز هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در ارتباط با اعلام تخلف فروش بلیت پروازهای اربعین از طریق سایت ها یا عاملان فروش مجازی گفت: سایت های اینترنتی به صورت قانونی مجاز به فروش بلیت نیستند زیرا که می بایست مجوز لازم را از سازمان هواپیمایی کشوری داشته باشند.

در حال حاضر آژانس هایی که دفاتر خدمات فروش بلیت هستند از سازمان هواپیمایی مجوز بند الف دارند تا مجاز به کارگزاری شرکت ها شوند اما این سایت ها کارگزاری شرکت ها را به صورت غیر رسمی و بدون داشتن مجوز انجام می دهند.

وی ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است کسانی که قصد وارد شدن به این عرصه را دارند باید با مراجعه به این سازمان اقدامات لازم را نسبت به دریافت مجوز انجام دهند و پس از دریافت آن مجاز به عرضه بلیت می باشند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با تاکید بر اهمیت احراز ویزا و نیز گذرنامه در صدور بلیت پروازهای خارجی گفت: صدور اینترنتی بلیت های خارجی مشکلاتی را برای خریدار به همراه دارد و برخی از پروازهای اعلام شده در سایت ها و فضای مجازی که دارای شماره پرواز، ساعت پرواز و اطلاعات دیگر هستند، اصلا وجود خارجی ندارند و متاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت خرید بلیت هوایی به نجف از فضای مجازی

ممنوعیت خرید بلیت هوایی به نجف از فضای مجازی