مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1396 ساعت 10:062017-10-13پزشكي

هجدهمین قسمت از برنامه مطب مجازی سوالات خود را از متخصص قلب و عروق بپرسید


متخصص قلب و عروق کودکان برای پاسخ گویی به سوالات پزشکی مخاطبان خبرگزاری فارس، مهمان هجدهمین قسمت از برنامه مطب مجازی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بهداشت و درمان "، این خبرگزای در راستای ارتقای سطح دانش سلامت مردم و برای حفظ و مراقبت از سلامت جسمی و روانی در جامعه و همچنین پیشگیری و آموزش شناخت برخی علایم و مشکلات زمینه ای بیماری ها، مطالب آموزشی و مصاحبه هایی را با بهره گیری از بهترین پزشکان کشور که هر هفته مهمان برنامه مطب مجازی هستند، منتشر می کند.

همچنین برای بالابردن سطح خدمت رسانی و ارتقا سلامت در جامعه و تعامل دو سویه، مخاطبان فارس می توانید پرسش های خود از پزشک مهمان هفته را در تماس با شماره تلفن 02188911667 یا آیدی تلگرامی fars_health@ تا تاریخ 23 مهرماه مطرح کرده و پاسخ های خود را از طریق برنامه مطب مجازی در صفحه مشاوره سلامت " دریافت کنند.

مهمان هجدهمین قسمت برنامه مطب مجازی دکتر محمدرفیع خورگامی، فوق تخصص قلب کودکان، فلوشیپ آریتمی و الکتروفیزیلوژی برای پاسخگویی به سوالات مخاطبان مهمان هجدهمین قسمت از برنامه مطب مجازی " خواهد بود.

خورگامی در حال حاضر بعنوان استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران و پزشک متخصص بیماری های قلب کودکان در بیمارستان قلب شهید رجایی مشغول فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین قسمت از برنامه مطب مجازی سوالات خود را از متخصص قلب و عروق بپرسید

هجدهمین قسمت از برنامه مطب مجازی سوالات خود را از متخصص قلب و عروق بپرسید