مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1396 ساعت 14:152017-10-14سياسي

تعاملات شهرداری و ناجا کلید کاهش آسیب های اجتماعی پایتخت


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به اینکه شهرداری در کنار پلیس نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی پایتخت دارد، گفت: بی توجهی به چالش ها و مشکلات تهران به ناامنی ها دامن می زند.

- سلمان خدادادی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص لزوم همکاری شهرداری و پلیس برای حل مشکلات تهران،گفت: یکی از مهم ترین موضوعات حال حاضر در اکثر کلان شهرهای کشور به ویژه تهران وجود آسیب های اجتماعی بسیار یه ویژه حاشیه نشینی است، شهرداری در حل حاشیه نشینی اقدامات بسیاری را می تواند انجام دهد؛ البته پلیس برای مقابله با ناامنی نظارت قابل قبولی درنحوه زندگی حاشیه نشین ها دارد.

نماینده مردم ملکان درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه افزایش امنیت درتهران درمسیر مبارزه با آسیب های اجتماعی به ویژه حاشیه نشینی امکان پذیر است، افزود: سرقت،اعتیاد، کودکان کار ، زنان بی خانمان از معضلاتی است که طی سالیان گذشته امنیت تهران را با مشکلاتی روبه رو کرده است، هرچند که در طی این سال ها پلیس و نیروی انتظامی برای حفظ امنیت اقداماتی را انجام داده اما به هرحال حضور موثر شهرداری درکنار نیروی انتظامی درحل آسیب های اجتماعی موثر است.

وی با بیان اینکه شهرداری درکنار پلیس با رعایت قانون ساماندهی اقدامات زیرساختی و سطحی در حاشیه نشینی به کاهش آسیب های اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات شهرداری و ناجا کلید کاهش آسیب های اجتماعی پایتخت

تعاملات شهرداری و ناجا کلید کاهش آسیب های اجتماعی پایتخت