مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 11:002017-10-15فرهنگي

درویش: مشکل «رستاخیز» فراتر از گمانه زنی های رسانه ای است


احمدرضا درویش در برنامه «چهل چراغ» درباره هنر عاشورایی و فراز و فرودهای فیلم «رستاخیز» گفت و تاکید کرد: مشکل «رستاخیز» فراتر از گمانه زنی های رسانه ای است.

- درویش: مشکل رستاخیز فراتر از گمانه زنی های رسانه ای است احمدرضا درویش در برنامه چهل چراغ درباره هنر عاشورایی و فراز و فرودهای فیلم رستاخیز گفت و تاکید کرد: مشکل رستاخیز فراتر از گمانه زنی های رسانه ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،طبق گزارش رسیده، محمدرضا شهیدی فرد در ابتدای برنامه شامگاه 22 مهر ماه با اشاره به این که در مجموعه سینمای ایران تنها یک اثر به نام رستاخیز وجود دارد که به اصل واقعه عاشورا می پردازد، میهمان برنامه را به مخاطبان معرفی کرد و احمدرضا درویش درباره رابطه سینما با واقعه عظیم عاشورا با توجه به تجربه اش سخن گفت: دلیل اصلی تولید کم آثار عاشورایی، ترس فیلمسازان برای ورود به موضوعی بسیار حساس است.

در مورد خودم بگویم که بیش از 25 سال آرزو داشتم تا در کارنامه ام اثری مربوط به حادثه عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین(ع) وجود داشته باشد اما همیشه برای این کار ترس و نگرانی داشتم.

چون بالاخره این گونه معارف در عین این که بستر مناسبی برای پرداخت است و دستاورد عظیمی را برای رویاپردازی، خیال، بروز احساس و درس آموزیها برای فیلمساز به همراه دارد، با مسئولیت سنگینی همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درویش: مشکل «رستاخیز» فراتر از گمانه زنی های رسانه ای است

درویش: مشکل «رستاخیز» فراتر از گمانه زنی های رسانه ای است