مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 11:102017-10-15سياسي

دهن کجی آمریکایی ها موجب افزایش وحدت ملت ایران شد


موضع آمریکا جنگ است و باید تکلیفمان را روشن کنیم و باید آمریکایی ها بدانند ایران بر مواضع خود ایستاده و زمان اینکه تصور کنند از ایران باج بگیرند تمام شده و ایران با تکیه بر ارزش های خود زیر پرچم ولایت کار می کند و زیر بیرق آمریکا نمی رود.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: موضع آمریکا جنگ است و باید تکلیفمان را روشن کنیم و باید آمریکایی ها بدانند ایران بر مواضع خود ایستاده و زمان اینکه تصور کنند از ایران باج بگیرند تمام شده و ایران با تکیه بر ارزش های خود زیر پرچم ولایت کار می کند و زیر بیرق آمریکا نمی رود.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا اظهار کرد: این مسائل همان رویکرد و روش آمریکایی هاست که قبل از این هم دنبال می شده و البته آمریکایی ها به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر از جمهوری اسلامی هستند که متناسب با این امتیازات بتوانند کار خود را پیش ببرند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که به اندازه سر سوزنی دیگر نه به آمریکا اعتماد دارد و نه امتیازی می دهد و این بحث خط قرمز ماست و کلید واژه هایی است که در آینده بیشتر با آن سر و کار خواهیم داشت.

پورابراهیمی تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند ایران از موضع قدرت نسبت به آنها صحبت خواهد کرد و این قدرت ناشی از عقلانیتی است که اتخاذ کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهن کجی آمریکایی ها موجب افزایش وحدت ملت ایران شد

دهن کجی آمریکایی ها موجب افزایش وحدت ملت ایران شد