مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 11:152017-10-15سياسي

نصب تصاویر شهدا در 400 نقطه قم


مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی 50 تصویر شهید انتظامی به منظور تجلیل و تکریم و معرفی شهدای انتظامی استان در سطح شهر قم نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سردار سید جواد هاشمی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: شهدای نیروی انتظامی شهدای امنیت و آسایش هستند، ایشان چه در دوران دفاع مقدس و پس از آن تا امروز در عرصه های مختلف جان خویش را فدا می کنند تا آرامش بر نظام اسلامی حاکم باشد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس و حوزه های علمیه در 400 نقطه شهر قم تصویر شهدای دانش آموز و روحانی نصب شد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم تاکید کرد:.

از ابتدای امسال تاکنون 2500 تصویر شهید در نقاط مختلف شهر نصب شده است، این اقدام با هدف معرفی شهدا، احیای فرهنگ ایثار و شهادت، پیوند شهدا با نسل های انقلاب، تقویت ارتباط با شهدا، تاکید بر حضور و نظارت شهدا بر اعمال و عملکرد ما و به نوعی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و وظایف ما در قبال شهدا است.

هاشمی خاطر نشان کرد: این طرح از همان ابتدای اجرا در سال 93 مورد استقبال مردم، خانواده های شهدا، مسوولان ملی و استانی و به خصوص مراجع عظام تقلید قرار گرفت، نصب تصاویر و وصایای شهدا بارها مورد تاکید علما و مراجع بوده که یکی از راههای انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تصاویر شهدا در 400 نقطه قم

نصب تصاویر شهدا در 400 نقطه قم