مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 13:252017-10-15سياسي

ترامپ از لابی صهیونیست ها تغذیه می شود


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا و خصوصاً آقای ترامپ در شرایط کنونی از لابی صهیونیست ها تغذیه می شود و آن ها هم از او خواسته اند درازای حمایت های بی دریغشان حافظ منافع شوم و جنگ طلبانه آن ها باشد.

- آیت الله علی اسلامی امام جمعه شهر تاکستان و در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: ایالت متحده آمریکا و خیلی از قدرت های مستکبر دنیا هیچ گاه به دنبال منافع مردم و خصوصاً ملت خودشان نیستند و سراغ نداریم که رییس جمهوری از این کشورهای استکباری و مشخصاً آمریکا به نفع و خواسته ملتش عمل کرده باشند و در واقع این ها نمایندگان واقعی شرکت ها و کارخانه های سرمایه داری، تراست ها و کارتل ها معروف تجاری و تسلیحاتی هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: زمانی که سرمایه داران یک نفر مثل ترامپ را کاندید موردنظر خود برای کسب کرسی ریاست جمهوری معرفی می کنند، همین سرمایه داران قارون صفت جمع شده و با تهیه رأی به هر طریق ممکن او را بر مسند قدرت می نشانند و در عوض از او می خواهند که حافظ منافع آنان باشد و پس از پیروزی در انتخابات برمدار خواسته های آنان بچرخد تا با تأمین منافع مالی آنان کاخ نشین شود.

وی تشریح کرد: آمریکا و خصوصاً آقای ترامپ در شرایط کنونی غیر از کانال فوق، از کانال دیگری بنام لابی صهیونیست هم تغذیه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ از لابی صهیونیست ها تغذیه می شود

ترامپ از لابی صهیونیست ها تغذیه می شود