مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 13:552017-10-15اقتصادي

آذری جهرمی: قیمت موبایل افزایش نمی باید


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما به دنبال سد کردن منافع عده ای هستیم که از قاچاق موبایل درآمد دارند به همین دلیل است که این طرح می تواند ساماندهی بازار را به دنبال داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح رجیستری موبایل به دنبال ساماندهی بازار است و ما قصد داریم تا افزایش قیمتی در بازار موبایل ایجاد نشود اما با توجه به افزوده شدن تعرفه واردات موبایل قطعا پنج تا شش درصد هزینه گمرک در کنار 9درصد مالیات بر ارزش افزوده به قیمت موبایل اضافه می شود.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه ارزش افزوده هم اکنون نیز از خریدار در فروشگاه های موبایل اخذ می شود، خاطر نشان کرد: ارزش افزوده بر قیمت موبایل قبلا نیز دریافت می شده و حالا این نرخ تاثیری در قیمت موبایل ندارد بلکه تنها تعرفه گمرک در افزایش قیمت موبایل تاثیر دارد که به دنبال آن هستیم تا ماکسیمم هزینه گمرک به قیمت موبایل اضافه شود و افزایش قیمتی در گوشی های تلفن همراه ایجاد نشود.

آذری جهرمی با اشاره به هدف طرح رجستری تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در طرح رجیستری این است که به مردم آسیبی نرسد بلکه باید آسیب به افراد قاچاقچی موبایل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری جهرمی: قیمت موبایل افزایش نمی باید

آذری جهرمی: قیمت موبایل افزایش نمی باید