مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 16:202017-10-15ورزشي

جالب ترین گاف ترامپ


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز - فرزین پورمحبی درست در زمانی که رگ غیرت مان بیرون زده بود که ساره بیات را چه کسی بغل گرفته ناگهان متوجه شدیم یک کاکل زری موحنایی، ناموس مان را نشانه گرفته! یعنی یک از خدا بی خبر، نام خلیج فارس را به بازی گرفته! این که چقدر پیشنهاد مطالعه تاریخ و جغرافی برای کسی که یک پایش لب گور است می تواند مفید فایده باشد یک طرف و اینکه اگر به فرض هم مطالعه کرد و بعدش از همان گاف هایی نداد که در مورد حمله تروریستی سوئد داده بود هم، یک طرف! توهم که شاخ و دم ندارد، یک بار اسم خلیج را عوضی می گیری و یک بار کوکا را با کاکائو! البته توهم راست راستکی هم که نه؛ بعضی وقت ها منفعت در متوهم شدن است.

پس با این اوضاع و احوال مشکل از آموزش نیست ایراد از پرورش است، یعنی چیزی را که حتی میکی موس و یوگی و دوستانش هم می دانند، رییس جمهور آمریکا نمی داند.

حالا شما فکر نمی کنید کمی شک برانگیز باشد؟ آخر چطور می شود کسی بی خود و بی جهت و بدون هیچ ارتباط منطقی با اصل موضوع، یکهو بپرد توی آب های نیلگون خلیج فارس؟ پوآرو و شرلوک هلمز هم که نباشی مثل آب خوردن می فهمی که این حرف های آبکی از کجا آب می خورند.

یکی در منطقه سر کیسه را شل می کند و آن یکی در ینگه دنیا هر چه را از دهنش بیرون می آید ول می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جالب ترین گاف ترامپ

جالب ترین گاف ترامپ