مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 11:352017-10-16فرهنگي

فراخوان سومین جایزه محمود استادمحمد


سومین دوره جایزه محمود استادمحمد با هدف معرفی و تقدیر از نویسندگان برترین نمایشنامه های تالیفی و اقتباسی سال 95 فراخوان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این فراخوان آمده است: موسسه فرهنگی و هنری بنیاد استادمحمد سومین دوره جایزه محمود استادمحمد را در سال 1396 با موضوع برترین نمایشنامه سال 1395 و به یادبود عضو جاودان هیات امنای بنیاد، زنده یاد مدیا کاشیگر ، نویسنده، مترجم و پژوهشگر معاصر، ایران برگزار می کند.

هدف این بنیاد از برگزاری این جایزه، شناسایی، معرفی و تقدیر از نویسندگان برترین نمایشنامه های تالیفی و اقتباسی است که در سال 1395 به صورت کتاب منتشر شده یا به صورت رسمی اجرا شده باشند.

این جایزه از تمام نویسندگانی که در سال 1395 نمایشنامه آن ها برای نخستین بار اجرا شده است دعوت می کند آثار خود را به دبیرخانه جایزه محمود استادمحمد ارسال کنند.

شرکت نمایشنامه های اجراشده منوط به درخواست نویسنده است اما نمایشنامه های منتشرشده به صورت کتاب، بر اساس آمار خانه کتاب ایران به صورت خودکار وارد چرخه داوری جایزه خواهند شد.

با این حال ناشران و نویسندگان نمایشنامه هایی که برای نخستین بار در سال 1395 به صورت کتاب منتشر شده اند نیز می توانند برای تسهیل کار، شش نسخه از کتاب خود را برای بررسی و شرکت در جایزه به دبیرخانه ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سومین جایزه محمود استادمحمد

فراخوان سومین جایزه محمود استادمحمد